Domki SŁONECZNY PRZYSTANEK
Klimatyzowane domki z basenem - zapraszamy!
Admiralska 28A, Jarosławiec
DOMKI Z KLIMATYZACJĄ
Serdecznie zapraszamy do domków nad morzem „SŁONECZNY PRZYSTANEK”
BASEN Z PODGRZEWANĄ WODĄ
W KAŻDĄ ŚRODĘ ANIMACJE DLA DZIECI
Do Państwa dyspozycji kompleks 17 szeregowych komfortowo i nowocześnie wykończonych drewnianych domków.
Aby zapewnić naszym gościom wysoki standard wszystkie domki wyposażone są w klimatyzację.
Wnętrza zostały urządzone funkcjonalnie z myślą o Państwa wygodzie.
Domki są 6 osobowe z możliwością zakwaterowania dodatkowo 2 osób.
Każdy domek posiada na piętrze 2 osobne zamykane sypialnie, wyposażone w 6 wygodnych łóżek (2 połączone w małżeńskie, 1 pojedyncze ).
Na parterze salon z narożnikiem z funkcją spania (dla 2 osób), telewizor LCD 32 cale, wygodny stół z krzesłami, oraz w pełni wyposażony aneks kuchenny (lodówka z zamrażalnikiem, mikrofala, toster, płyta ceramiczna, czajnik bezprzewodowy, kompletna zastawa przygotowana na 8 osób.)
Łazienka z przestronna kabiną natryskową (suszarka do włosów, grzejnik drabinkowy).
W każdym domku zamontowane są barierki zabezpieczające schody przed dziećmi.
Na zewnątrz częściowo zadaszony taras na którym znajduje się stół z siedziskami, oraz grill.
Na ośrodku znajdziecie Państwo strefę relaksu z basenem z podgrzewaną wodą oraz leżaki. Duży grill przy którym można spędzić czas wspólnie z przyjaciółmi.
Z myślą o Waszych pociechach przygotowaliśmy dwa place zabaw dla dzieci młodszych do 3 lat i starszych 3+, zadaszone miejsce w którym znajduje się stół z piłkarzykami, cymbergaj, TV.
W odległości 700 metrów znajduje się z największa w Europie sztuczna plaża.
Domki "SŁONECZNY PRZYSTANEK" położone są w spokojnej dzielnicy zaledwie 500 metrów od centrum (deptak) i 600 metrów od aquaparku
Na terenie bezprzewodowy internet WIFI, monitoring, parking, oraz grill.
Obiekt jest ogrodzony, oświetlony i monitorowany 24h.
Nie przyjmujemy zwierząt.
Parter:
- duży pokój: sofa narożna, stolik, stół + 6 krzeseł, telewizja cyfrowa, TV LCD 32′, zestaw do plażowania, bezprzewodowy internet Wi-Fi
- aneks kuchenny w pełni wyposażony: zlewozmywak z suszarką, kuchenka dwupalnikowa, kuchenka mikrofalowa, lodówka z zamrażalnikiem, czajnik elektryczny, opiekacz do kanapek, naczynia, garnki, sztućce, wszelkie przybory kuchenne.
- łazienka (umywalka, prysznic, wc)
Piętro:
- dwie osobne, zamykane sypialnie oddzielone korytarzem w których znajdują się po trzy łóżka pojedyncze z możliwością połączenia dwóch łóżek w łóżko małżeńskie, szafy, szafki nocne, lampki.
Domki są dostosowane dla rodzin z dziećmi
- w trosce o najmłodszych zamontowaliśmy barierki uniemożliwiające wejście/zejście na schody z dołu i z góry.
- w recepcji jest możliwość pobrania (po wcześniejszej rezerwacji) łóżeczka turystycznego dla dziecka, krzesełka do karmienia, wanienki do kąpieli, deski do prasowania, żelazka.
Na zewnątrz:
- mały plac zabaw Little Tikes dla dzieci 1-3 lata (domki, zjeżdżalnie, bujaki, autka)
- 2 x duży plac zabaw ze zjeżdżalniami dla dzieci 3+, warcaby
- wydzielone miejsce na grill z zadaszoną wiatą, cymbergajem i piłkarzykami, basen
- 2 x duże trampoliny, 1 x mała trampolina
Teren ośrodka jest: ogrodzony, monitorowany, obsadzony roślinnością, oświetlony parking, każdy domek posiada osobne meble tarasowe (stół z krzesłami, grill)
Odległości
Odległość do morza: 700 m
Udogodnienia
WiFi
Parking
Ogród do dyspozycji gości
Telewizor
Klimatyzacja
Ogrzewanie
Sprzęt plażowy
Taras
Suszarka do włosów
Prywatna łazienka
Czajnik elektryczny
Basen
Zastawa stołowa
Aneks kuchenny
Lodówka
Animacje
Żelazko
Sala zabaw
Plac zabaw
Grill
Akcesoria dla niemowląt
Cennik i regulamin
CENNIK na sezon 2025r.
26 kwiecień - 04 maj (7-8 noclegów)
• domek 4 osobowy - 200 zł/doba
• domek 5 osobowy - 220 zł/doba
• domek 6 osobowy - 220 zł/doba
• domek 7 osobowy - 260 zł/doba
• domek 8 osobowy - 300 zł/doba
01 maj - 04 maj
(Weekend Majowy)
• domek 4 osobowy - 1160 zł/pobyt
• domek 5 osobowy - 1240 zł/pobyt
• domek 6 osobowy - 1300 zł/pobyt
• domek 7 osobowy - 1460 zł/pobyt
• domek 8 osobowy - 1620 zł/pobyt
07 czerwiec - 14 czerwiec
• domek 4 osobowy - 200 zł/doba
• domek 5 osobowy - 220 zł/doba
• domek 6 osobowy - 240 zł/doba
• domek 7 osobowy - 260 zł/doba
• domek 8 osobowy - 280 zł/doba
14 czerwiec - 21 czerwiec
• domek 4 osobowy - 200 zł/doba
• domek 5 osobowy - 240 zł/doba
• domek 6 osobowy - 240 zł/doba
• domek 7 osobowy - 300 zł/doba
• domek 8 osobowy - 340 zł/doba
18 czerwiec - 22 czerwiec
(Boże Ciało)
• domek 4 osobowy - 1120 zł/pobyt
• domek 5 osobowy - 1280 zł/pobyt
• domek 6 osobowy - 1440 zł/pobyt
• domek 7 osobowy - 1600 zł/pobyt
• domek 8 osobowy - 1760 zł/pobyt
21 czerwiec - 28 czerwiec
• domek 4 osobowy - 320 zł/doba
• domek 5 osobowy - 360 zł/doba
• domek 6 osobowy - 400 zł/doba
• domek 7 osobowy - 440 zł/doba
• domek 8 osobowy - 480 zł/doba
28 czerwiec - 05 lipiec
• domek 4 osobowy - 380 zł/doba
• domek 5 osobowy - 420 zł/doba
• domek 6 osobowy - 440 zł/doba
• domek 7 osobowy - 480 zł/doba
• domek 8 osobowy - 520 zł/doba
05 lipiec - 12 lipiec
• domek 4 osobowy - 420 zł/doba
• domek 5 osobowy - 470 zł/doba
• domek 6 osobowy - 520 zł/doba
• domek 7 osobowy - 570 zł/doba
• domek 8 osobowy - 620 zł/doba
12 lipiec - 16 sierpień
• domek 4 osobowy - 440 zł/doba
• domek 5 osobowy - 490 zł/doba
• domek 6 osobowy - 540 zł/doba
• domek 7 osobowy - 590 zł/doba
• domek 8 osobowy - 640 zł/doba
16 sierpień - 23 sierpień
• domek 4 osobowy - 400 zł/doba
• domek 5 osobowy - 450 zł/doba
• domek 6 osobowy - 500 zł/doba
• domek 7 osobowy - 550 zł/doba
• domek 8 osobowy - 600 zł/doba
23 sierpień - 30 sierpień
• domek 4 osobowy - 250 zł/doba
• domek 5 osobowy - 300 zł/doba
• domek 6 osobowy - 300 zł/doba
• domek 7 osobowy - 350 zł/doba
• domek 8 osobowy - 400 zł/doba
30 sierpień - 07 wrzesień
• domek 4 osobowy - 180 zł/doba
• domek 5 osobowy - 200 zł/doba
• domek 6 osobowy - 240 zł/doba
• domek 7 osobowy - 260 zł/doba
• domek 8 osobowy - 280 zł/doba
Doba pobytowa od godz. 16:00 do godz. 10:00 następnego dnia (o zmianie godziny przyjazdu proszę uprzedzić telefonicznie)
Rezerwacja ważna po dokonaniu wpłaty zadatku w kwocie 30%, pozostała kwota płatna w dniu przyjazdu. Zadatek przepada w momencie rezygnacji z przyjazdu do ośrodka.
Opłata za pobyt oraz kaucja zwrotna (400 zł) pobierana jest gotówką przy odbiorze kluczy (proszę o okazanie dowodu wpłaty zadatku).
Opłata serwisowa (m.in. pranie pościeli, dezynfekcja, ozonowanie) pobierana w dniu przyjazdu 150 zł.
Opłata klimatyczna pobierana w dniu przyjazdu (zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Postomino) 3,20 zł za osobę.
Za zużytą energię elektryczną pobierana jest opłata zgodnie z taryfą dostawcy prądu w wysokości 2,20 zł/kWh.
Koszt wody w cenie najmu.
§1
1. Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
2. Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godz. 10:00 w dniu wyjazdu. Zakwaterowanie odbywa się w godzinach 16:00 - 20:00. Przyjazd w innych godzinach należy ustalić telefonicznie.
3. Na terenie całego ośrodka obowiązuje cisza nocna od godz. 23:00 do godz. 7:00.
4. Ze względów bezpieczeństwa i komfortu Gości nie akceptujemy żadnych zwierząt.
§2
1. W przypadku rażącego zakłócania spokojnego pobytu innych Gości, naruszania dobra sąsiadów i nie przestrzegania regulaminu ośrodka obsługa ma prawo zażądać od wczasowiczów opuszczenia terenu bez zwrotu opłaty pobytowej. W przypadku odmowy sprawa przekazywana jest policji.
2. Do korzystania z domków letniskowych oraz dostępnych atrakcji na ośrodku uprawnione są tylko osoby zakwaterowane. Przy zakwaterowaniu należy okazać dokument tożsamości. Osoby niepełnoletnie mogą zostać zameldowane tylko wraz z osobą dorosłą, która jest za nie odpowiedzialna.
3. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie,
w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
4. Goście nie mogą przekazywać domku letniskowego osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata pobytowa.
§3
1. Domki letniskowe są przekazywane w użytkowanie w dniu przyjazdu i odbierane przy wyjeździe przez obsługę ośrodka. Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie godziny wyjazdu, w celu umożliwienia sprawnego odbioru domku przez obsługę ośrodka.
2. Ze względu na na uciążliwy i trudny do usunięcia zapach, zabrania się smażenia ryb w domkach. Nie zastosowanie się do w/w wymogu skutkować będzie pobraniem opłaty 500zł. na pokrycie kosztów dezynfekcji. Domki w dniu wyjazdu należy pozostawić w czystości tak jak w dniu odbioru. Śmieci są segregowane i wyrzucane we własnym zakresie do pojemników znajdujących się na terenie ośrodka.
3. Za zużytą energię elektryczną pobierana jest opłata zgodnie z taryfą dostawcy prądu w wysokości 2,20 zł/kWh.
4. Opłata serwisowa (m.in. pranie pościeli, dezynfekcja, ozonowanie) pobierana w dniu przyjazdu - 150,00 zł.
5. W przypadku spowodowania uszkodzenia wyposażenia należy niezwłocznie powiadomić obsługę ośrodka, celem dokonania naprawy lub wymiany. Kwotę za w/w należy uregulować najpóźniej w dniu wyjazdu.
6. Zabrania się samodzielnych napraw, modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu domków.
7. Obsługa ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w domku i na terenie ośrodka. Prosimy o zachowanie należytej staranności w zamykaniu okien oraz drzwi w momencie opuszczania domku.
8. Wynajmujący ponosi odpowiedzialność finansową za uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia oraz za wszystkie szkody wyrządzone przez osoby go odwiedzające. Za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
§4
1. Za bezpieczeństwo dzieci przebywających zarówno na terenie ośrodka jak i na placu zabaw ponoszą odpowiedzialność rodzice lub pełnoletni opiekunowie.
2. Na terenie ośrodka znajduje się ogrodzony parking niestrzeżony z 1 miejscem parkingowym na domek.
3. Na terenie ośrodka znajduje się monitoring.
4. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na terenie ośrodka.
5. Dla bezpieczeństwa i komfortu naszych gości nie akceptujemy zwierząt.
6. Na terenie całego ośrodka obowiązuje noszenie opasek identyfikacyjnych.
§5
1. Osoby nie zameldowane nie mogą przebywać na terenie ośrodka, dopuszcza się jednak możliwość odwiedzin Gości ośrodka w godzinach 10:00 - 22:00, wyłącznie po zgłoszeniu tego faktu obsłudze ośrodka i otrzymaniu zgody. Wynajmujący ponoszą odpowiedzialność finansową za uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia oraz za wszystkie szkody wyrządzone przez osoby odwiedzające.
2. Osoby odwiedzające naszych gości obowiązuje regulamin ośrodka oraz zakaz wprowadzania zwierząt.
3. Wszystkie atrakcje znajdujące się na terenie ośrodka tj. basen, piłkarzyki, cymbergaj, trampoliny itd. są przeznaczone TYLKO dla osób zakwaterowanych.
§6
1. Na wyposażeniu każdego domku znajduje się gaśnica. Za nieuzasadnione jej użycie i konieczność wymiany uszkodzonego wyposażenia najemca zostanie obciążony kosztami.
2. Ze względu na drewnianą konstrukcję domku letniskowego obowiązuje przestrzeganie zasad ochrony przeciwpożarowej. Zabrania się:
· palenia tytoniu (złamanie tego zakazu skutkować będzie pobraniem dodatkowej opłaty 500zł. na pokrycie kosztów dezynfekcji pomieszczeń)
· rozpalania grilla na tarasie (grillowanie możliwe na trawniku przed domkiem),
· przechowywania materiałów łatwopalnych i żrących,
· rozpalania ognisk na terenie ośrodka.
§7
1. Wszystkie osoby przebywające na terenie Ośrodka przyjmują do wiadomości, że ich wizerunek jest przetwarzany za pomocą monitoringu wizyjnego i w razie potrzeby/konieczności może zostać on upubliczniony.
2. Osoby przebywające na terenie ośrodka, w tym Goście, jak i prawni opiekunowie osób niepełnoletnich wyrażają zgodę na nieodpłatnie i bezterminowe wykorzystanie wizerunku swojego lub osoby niepełnoletniej, utrwalonego przez ośrodek we wszystkich mediach istniejących obecnie i w przyszłości na świecie (np. na portalach społecznościowych, filmach, zdjęciach, plakatach, w internecie w ramach akcji promocyjnych i reklamowych obiektu Słoneczny Przystanek. W związku z powyższym nie będą występować z żadnymi roszczeniami finansowymi do firmy ERMAZ S.C. będącej właścicielem ośrodka Słoneczny Przystanek lub innych osób działających na jej zlecenie.
3. Ośrodek nie odpowiada za rozpowszechnianie wizerunku dokonywane przez inne osoby, w tym Gości, bez zgody właścicieli wizerunku, jednakże w ramach niniejszego regulaminu.
4. Rezygnacja z całkowitego i częściowego pobytu oraz późniejszy przyjazd czy skrócenie pobytu nie upoważnia obsługę do zwrotu wpłaconych należności.
§8
1. Obsługa ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia bądź niedogodności niezależne od w/w w postaci: przerw w dostawie prądu, wody i dostępu do internetu.
2. Nie zapewniamy ręczników oraz środków czystości.
3. Regulamin ośrodka dostępny jest również na tablicy informacyjnej znajdującej się przy recepcji.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie decyduje właściciel/pracownik ośrodka oraz zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
Wyposażenie domku:
Pokój dzienny (parter):
· narożnik z funkcją spania (2 osoby)
· stół + 6 krzeseł
· TV LCD 32 cale
· bezpłatny dostęp do internetu WIFI
· schowek
· parawan, koc plażowy
· suszarka do bielizny
· szczotka + szufelka
· zestaw mop
Aneks kuchenny (parter):
· lodówka z zamrażalnikiem
· kuchenka ceramiczna
· kuchenka mikrofalowa
· opiekacz toster do kanapek
· naczynia dla 8 osób
· sztućce dla 8 osób
· czajnik elektryczny
· garnki + patelnia
· akcesoria kuchenne
Łazienka (parter):
· umywalka
· toaleta
· natrysk
· szafka na kosmetyki
· lustro
· suszarka do włosów
Sypialnia x 2 (piętro)
· 3 łóżka jednoosobowe
· szafka nocna
· lampka
· szafa
Taras
· stół + krzesła
· grill
Dodatkowe opłaty:
Opłata klimatyczna wysokości 3,20 zł. pobierana w dniu przyjazdu (opłata klimatyczna wg Uchwały Rady Gminy Postomino )
Opłata za zużytą energię wg. wskazań licznika 2,20 zł/kWh
Opłata serwisowa 150,00 zł
Regulamin korzystania z basenu
§1
Regulamin obowiązuje wszystkich Użytkowników, Opiekunów i Odwiedzających przebywających na terenie ośrodka.
§2
Basen jest niestrzeżony, nie ma ratownika.
§3
Basen dostępny jest w sezonie wakacyjnym od pierwszej soboty po zakończeniu roku szkolnego do ostatniej soboty kończącej wakacje w godz. 12.00 - 18.00 w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych. Właściciel/Pracownik ośrodka zastrzega sobie prawo do zmiany godzin otwarcia basenu.
§4
Zabrania się korzystania z basenu poza godzinami jego otwarcia z uwagi na czynności dezynfekujące.
§5
Z basenu mogą korzystać:
· dorośli i młodzież,
· dzieci do lat 18-stu – pod opieką i nadzorem osoby pełnoletniej (stały kontakt z dzieckiem „na wyciągnięcie ręki”),
· dzieci do 3 lat (wymagane pielucho majtki),
§6
Osoby będące w złym stanie zdrowia, sprawności, kobiety w ciąży, powinny korzystać z basenu ze szczególną ostrożnością, stosownie do ich stanu zdrowia. Właściciel/Pracownik ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne spowodowane korzystaniem z basenu przez te osoby.
§7
Z basenu nie mogą korzystać osoby:
· pod wpływem alkoholu, środków odurzających, leków,
· są w złym stanie zdrowia, który może stanowić zagrożenie dla nich lub innych,
· chorują na schorzenia górnych dróg oddechowych lub posiadają trudności w oddychaniu,
· z otwartymi niezagojonymi ranami i stanami zapalnymi skóry,
· których stan higieny odbiega od ogólnie przyjętych norm,
· są uczulone na środki dezynfekujące,· cierpią na choroby i dolegliwości, przy których korzystanie z basenu nie jest zalecane,· chorują na choroby zakaźne.
§8
Przed wejściem do wody wymagane jest skorzystanie z prysznica basenowego.
§9
Wstęp na basen możliwy jest tylko w ogólnie przyjętym stroju kąpielowym.
§10
Na terenie kompleksu basenowego zabrania się:
· wrzucania zabawek do wody,
· skakania do wody,
· palenia papierosów, wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych oraz jedzenia w niecce basenowej,
· wnoszenia elementów ostrych i niebezpiecznych,
· rezerwowania leżaków,
· zanieczyszczania i zaśmiecania basenu i wody. Osoby nie stosujące się do niniejszego punktu zostaną obciążone kosztami wymiany wody, w przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi Opiekun dziecka,
· uszkadzania, niszczenia urządzeń sprzętu basenowego.
§11
Strefa basenowa jest monitorowana. Osoby korzystające z basenu wyrażają zgodę na monitoring.
§12
Za zniszczone wyposażenie strefy basenowej obowiązuje odpłatność w wysokości 100% wartości szkody.
§13
Za przedmioty wartościowe pozostawione na terenie strefy basenowej właściciel/pracownik ośrodka nie ponosi odpowiedzialności.
§14
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana do obiektu noclegowego.
Twoja wiadomość jest wysyłana. Prosimy o cierpliwość
Twoja wiadomość nie została wysłana do obiektu noclegowego.
Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami
Błąd: